Τι κάνω με τα χέρια μου!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα παίρνοντας αφορμή από τη συνεργασία στα ζευγάρια μιλήσαμε και τη συνεργασία που δείχνουν τα δάχτυλά μας για να κάνουν ακόμα και το παραμικρό! Διαβάσαμε την ιστορία των «αναρχικών» δακτύλων (δυστυχώς μου την είχε δώσει σε φωτοτυπία η φίλη και συνάδελφος Μαρία Μαγκιόρου και δεν έχω τίτλο και πηγή), όπου  κάθε δάκτυλο ενός χεριού ενός μικρού παιδιού έκανε ότι ήθελε με καταστροφικα αποτελέσματα και τελική κατάληξη ότι όταν όλα τα δάκτυλα συνεργάζονται καταφέρνουν τα πάντα. Είπαμε τα ονόματα των δακτύλων και τη ετυμολογία τους, είπαμε και τραγούδια γι’αυτά!!

Τα παιδιά έλεγαν κι εγώ έγραφα τα ωραία και άσχημα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας. Αναζητήσαμε και εικόνες από το διαδίκτυο και να ο πίνακάς μας!!!OLYMPUS DIGITAL CAMERAΔιαβάσαμε και το βιβλίο «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουνε» και συζητήσαμε πάνω στις εναλλακτικές λύσεις για το θυμό μας!!! Και χρησιμοποιήσαμε τις παλάμες για κάτι πολύ όμορφο. Οι παλάμες όλων των παιδιών σχημάτισαν  «Το παλαμόδεντρο»OLYMPUS DIGITAL CAMERAΤην επόμενη μέρα ζωγραφίσαμε το περίγραμμα της παλάμης μας, (το έκοψα εγώ, για να μην ψάχνω τα κομμένα χάρτινα δακτυλάκια στο πάτωμα) και τις κολλήσαμε σε χαρτόνι. Τα παιδιά ζωγράφισαν την παλάμη τους, κι έκαναν σχέδια με περφορατέρ στο περίγραμμα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΣτην πίσω μεριά κόλλησα το παρακάτω ποίημα (αφού το διαβάσαμε και το σχολιάσαμε).

«Δάχτυλα που κολλάνε και ζουμερά φιλιά
Βρώμικες πατούσες κι ευχές σε πεφταστέρια
Τσαλαβουτήματα στα νερά και σφιχτές αγκαλιές
Μεσημεριανά χουζούρια και άυπνες νύχτες
Μεγαλώνω τόσο γρήγορα, σύντομα θα είμαι μεγάλος
Γι ‘αυτό έκανα το αποτύπωμα της παλάμης μου μόνο για σένα
Κράτησέ το και κρύψτο σε παρακαλώ
Ετσι ώστε μετά από καιρό να μπορώ να δω
Πόσο μεγάλωσα καθώς πέρασαν τα χρόνια
Κι εσύ να μπορείς πάντα να θυμάσαι
Τα δάχτυλά μου που κολλούσαν και τα  ζουμερά φιλιά μου
Τις βρώμικες πατούσες μου και τις ευχές μου στα πεφταστέρια!!!
Ελεύθερη μετάφραση από το simplycindyblog.com

This entry was posted in Οι δραστηριότητές μας. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

