Το σώμα μου – Ο σκελετός

Η κ. Θάλεια έδειξε στα παιδιά την εικόνα του σκελετού μας…IMG_7034[1]
…και συζήτησαν για τα κόκαλά μας, από τι είναι φτιαγμένα, τι χρειάζονται για να είναι γερά, κτλ. Στη συνέχεια άρχισε να βγάζει κάτι περίεργα πράγματα από μια σακούλα….Τα παιδιά σχολίασαν ότι μοιάζουν με κόκαλα και όντως ήταν (από πλαστικά πιάτα). Ετσι σιγά σιγά, βλέποντας και το βιβλίο άρχισαν να συναρμολογούν τον κύριο Κοκαλάκη, συζητώντας ταυτόχρονα και τα μεγέθη και τη θέση των οστών. Ο κύριος Κοκαλάκης έτοιμος…
IMG_7018[1]
Τα παιδιά πήραν πολλές πληροφορίες για τα οστά μας, τι γίνεται όταν σπάσουν και ποιος γιατρός είναι υπεύθυνος! Και από τη θεωρία στην πράξη….
Το παιδί χτύπησε και η μαμά του θα το πάει στο γιατρό!
IMG_7020[1]
Ο γιατρός – ο ορθοπεδικός- (μάλλον χειρούργο θυμίζει…) θα το εξετάσει και θα το στείλει για ακτινογραφία….
IMG_7021[1]</a
….θα δει καλά υην ακτινογραφία και θα αποφανθεί ότι το χέρι έσπασε…
IMG_7023[1]
….και θα βάλει το χέρι στο γύψο δίνοντας συμβουλές -ενώ η μαμά παρηγορεί το παιδάκι της που πονάει!!!IMG_7024[1]
Σειρά έχει το σκανταλιάρικο παιδάκι του κυρίου Κοκαλάκη, το «Κοκαλόπαιδο» όπως το βάφτισαν τα παιδιά….IMG_7042[1]που βάζει τα παιδιά να μιμηθούν τις στάσεις που παίρνει με το σώμα του!IMG_7030[1]IMG_7025[1]IMG_7028[1]
Κι ένα φύλλο εργασίας – για να μην ξεφεύγουμε και από τα παραδοσιακά-! IMG_7036[1]IMG_7038[1]
Και μια κατασκευή. Η ακτινογραφία καρπού-παλάμης…με μπατονέτες!!SANY2185SANY2186
Μη νομίζετε ότι τα κάναμε όλα αυτά σε μια μέρα….

Advertisements
This entry was posted in Το σώμα μας. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s