Καλή χρονιά!

1231371_636289179765619_139706551_n
Οι ευχές μου για τη νές χρονιά μέσα από το ποίημα του Gianni Rondari που μου είχε χαρίσει η αγαπημένη μου φίλη και συνάδελφος Μαρία Μαγγιόρου, και σήμερα τυχαία το βρήκα και στο πρωτότυπο!!!!
«Θέλω Γενάρη με ήλιο τ’ Απρίλη
Δροσιά τον Ιούλη, τη μέρα χωρίς δείλι
Μια θάλασσα θέλω χωρίς καταιγίδα
Δε θέλω το φόβο, μονάχα ελπίδα
θέλω ψωμάκι ζεστό μυρωδάτο
Το αγκάθι να βγάζει σταφύλι μοσχάτο
Ο σκύλος να έχει αγκαλιά το γατί
Γάλα και λάδι να βγάζει η πηγή.
Αυτά που ζητάω αν είναι πολλά
δώστε μου τότε μονάχα ΧΑΡΑ!!!»
Snap10

This entry was posted in Για γονείς και όχι μόνο!. Bookmark the permalink.

One Response to Καλή χρονιά!

  1. καλησπέρα Κατερίνα
    πολύ καλή η ιστοσελίδα σου, εχεις κάνει κόπο πολύ, το καταλαβαίνω τώρα που έφτιαξα και εγώ τη σελίδα μου, αλλά χωρίς να έχω βάλει ακόμη θέματα.
    εύχομαι να ταξιδεύει όλους όσους τη χρησιμοποιούν.
    φιλιά Αναστασία

Σχολιάστε

